ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ 24 ΙΟΥΛΙΟΥ 2013 IONIAN GALAXY


ΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ κ ΚΟΥΡΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ

ΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΛΙΟΣΤΑΣΙΟ ΣΤΟΝ ΠΟΡΟ
 
ΣΑΛΟΣ ΣΤΟΝ ΠΟΡΟ

Κύριε Σπυρονικόλα Σολωμέ, Αντιδήμαρχε Τεχνικών Υπηρεσιών
Κύριε Βασίλη Καμπίτση ,Αντιδήμαρχε Ελειού Πρόννων
Κύριε Επαμεινώνδα Κουστουμπάρδη , Πρόεδρε Τοπικού Συμβουλίου Πόρου


Στις 23 Ιουλίου καλέστηκα σε « Λαικό Δικαστήριο» στην πλατεία του Πόρου για ποιους λόγους ενίσταμαι να κατασκευαστεί αντλιοστάσιο σε απόσταση 3,5 μέτρων απέναντι από την οικία μου.

Κύριοι, επειδή εσείς αγαπάτε και κόπτεστε περισσότερο από εμένα για το καλό του τόπου παρακαλώ να μου κάνετε γνωστό:

1) Στην θέση που προτείνετε (από μελέτη) αν έχει χαραχτεί αιγιαλίτιδα ζώνη;

2) Ποια είναι η νόμιμη απόσταση από την όχθη του ποταμού που προτείνετε να κατασκευαστεί το αντλιοστάσιο.

3) Αν η προτεινόμενη θέση που είχε υποδειχθεί πριν ενός μηνός πληρεί τις νόμιμες προυποθέσεις και για ποιους λόγους απερρίφθη.


Κύριοι με παραπληροφόρηση και υποβολιμαίες ενέργειες από όπου και αν προέρχονται δεν αποδεικνύετε η προσφορά και η αγάπη για τον τόπο μας που εσείς αν και εκλεγμένοι πρέπει να διαφυλάξετε.

Με τιμή
Κων/νος Γαλιατσάτος

ΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΟΝ κ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟ ΚΩΣΤΑ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ κ ΣΠΥΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΣΟΛΟΜΟΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ